تساوی در یک بازی عجیب

تیم فوتبال یوونتوس در اولین دیدار خود در جام حذفی در زمین تیم فیورنتینا به تساوی ۲-۲ دست پیدا کرد تا امیدوارانه منتظر بازی برگشت باشد.تیم فوتبال یوونتوس نیمه اول را با یک گل به حریف خود واگذار کرد و راهی رختکن شد اما اتفاقات عجیب این دیدار از همین لحظه شروع شد.به دلیل اتش سوزی بسیار شدیدی که بیرون از ورزشگاه رخ داده بود عملا امکان برگزاری بازی از بین رفته بود و داور بازی دستور لغو بازی را داد.این شرایط چیزی در حدود ۳۵ دقیقه به طول کشید تا زمین مسابقه دوباره به حالت طبیعی بازگردد.البته اعتراض های بازیکنان تیم یوونتوس نیز داور بازی را مجاب کرد تا بازی را ادامه دهد.این مساله با دخالت پلیس و مسولین امنیتی ورزشگاه حل شد و بازی در نیمه دوم از سر گرفته شد.یوونتوس در نیمه دوم نیز یک گل دیگر را پذیرا شد تا نا امیدانه به بازی بنگرد اما گل زیبای پسوتو و گل جالب موتو اجازه نداد تا یوونتوس دست خالی فلورانس را ترک کند و با یک تساوی امیدوار کننده منتظر بازی برگشت باشد.

فابیو کاپلو سرمربی یوونتوس ترکیب ابتدایی خود را بسیار جالب ارنج کرده بود.بوفون سرانجام موفق شد بعد از مدت ها مصدمیت به میادین فوتبال بازگردد و این خبر بسیار خوبی برای هواداران بیانکونری ها است.بالستری-کواچ-بلازی-پسووتو-جیانی کدا و زالایتا بازیکنانی بودند که پس از مدت ها موفق شده بودند در ترکیب اصلی یوونتوس قرار بگیرند.تورام-الکس-ویه را و موتو دیگر بازیکنان ترکیب ابتدایی یوونتوس را تشکیل می دادند.تا پیش از عقب افتادن یوونتوس با دو گل بازیکنان یووه بسیار ساده و با ارامش بازی می کردند و هیچ نشانه ای از جنگندگی در انها وجود نداشت اما پس از پذیرش دو گل کاپلو با اضافه کردن زلاتان-امرسون و ندود روح تازه ای به یوونتوس بخشید و یووه موفق شد دو گل خورده را جبران کند.یوونتوس در این بازی فرصت های متعدد گلزنی  را نیز از دست داد تا بازی با همان نتیجه تساوی ۲-۲ به پایان برسد.

بوفون سنگربان یووه در این دیدار چندان به زحمت نیافتاد و روی هیچ یک از دو گل خورده یوونتوس هم مقصر نبود اما در این دیدار به نظر می رسید بوفون در شرایط امادگی کامل به سر نمی برد و برای بوفون شدن هنوز احتیاج به زمان دارد.

گفتنی است گل دوم تیم فیورنتینا در شرایطی کاملا مشکوک به ثمر رسید.تصاویر تلویزیونی حاکی از ان داشت که بازیکن فیورنتینا توپ را با دست خود کنترل کرده و به گل تبدیل کرده است

بهترین خبر ممکن برای طرفداران یوونتوس و جیجی بوفون عزیز

 

سرانجام پس از مدت ها انتظار برای بازگشت جیجی عزیز به ترکیب یوونتوس به نظر می رسد جدال با فیورنتینا دیداری است که بوفون محبوب می تواند پس از مدت ها مصدومیت و دوری از میادین به زمین سبز فوتبال بازگردد و به همه ثابت کند هنوز بهترین سنگربان جهان است.فابیو کاپلو مربی فهیم یوونتوس پیش از دیدار مقابل فیورنتینا اعلام کرد به احتمال فراوان از وجود بوفون درون دروازه یوونتوس در جام حذفی استفاده خواهد کرد.بوفون موفق شد تمام تست هایی که روز چهارشنبه از او گرفته شد را با موفقیت پشت سر بگذارد و نظر کاپلو را جلب کند تا از او در این دیدار استفاده کند.بدون شک این خبر بهترین خبر ممکن برای هواداران یوونتوس  و بوفون عزیز خواهد بود.بوفون پیش از فصل جدید در دیداری دوستانه  مصدوم شد و به مدت سه ماه از میادین به دور بود.

بوفون در مورد اخرین وضعیت خود پیش از اغاز مسابقه گفت:برای این بازی با فیورنتینا را انتخاب کردم زیرا زمین بسیار مناسبی دارد و هوای گرمی هم دارد در ضمن بازی زیبایی هم خواهد بود و رقابت با لوکا تونی هم انگیزه مضاعفی برای من ایجاد کرده است.
بوفون در مورد غیبت خود و درخشش ابیاتی گفت:

 وقتى غیبت یک بازیکن در تیم حس نمى شود به این معنى است که جانشین  من کارى کرده است که جاى خالى من به هیچ وجه حس نشده است .در مسابقاتى که یووه شکست مى خورد، همیشه بدشانسى نقش مهمى داشت. شاید در مسابقات دیگر هم ابیاتی  اشتباه کرده باشد. اما نباید فراموش کرد که در ۱۶ مسابقه دیگر او  مهره تأثیرگذاری بوده است. ۲ اشتباه در ۱۸ مسابقه میانگین بسیار  خوبى است. وقتى بازى را نگاه مى کردم فکر مى کردم اگر من بودم گل نمى خوردم. اما وقتى حرکات خوب او را مى دیدم گاهى مى گفتم شاید من این توپ را نمى گرفتم بوفون در مورد فابیو  نیز گفت:کاپلو خودش بازیکن بوده و ما را درک مى کند. او مدام مى گفت خوب خودت را معالجه کن. او همیشه مرا به آرامش دعوت مى کرد و همواره به من مى گفت وقتى بازى کن که احساس مى کنى آماده اى بوفون در این مدت در کنار همسرش لحظات زیبایی را سپری کرده است:من بخشى از دنیایى هستم که هر چند چیزهاى زشت و سخت زیاد دارد اما در نهایت احساس زیبایى است. یک بازیکن همیشه دوست دارد بازى کند و به میدان برود. فوتبال پر از احساس و هیجان است و تو را زنده نگه مى دارد. براى فوتبال واقعاً دلتنگ هستم. بوفون در مورد مصدومیت خود می گوید:هر چند شاید بهتر بود آن اتفاق روى نمى داد. آن یک مصدومیت ساده بود. به هر حال من شخصیت سختکوشى هستم. اجازه نمى دهم چیزهاى بد روى من تأثیر بگذارد. سنگربان شماره یک ایتالیا و یوونتوس خود را مرد خوش شانسى مى داند اما در عین حال معتقد است دروازه بانى یکى از دشوارترین شغل ها است که روز به روز سخت تر مى شود. او درباره بهترین دروازه بانان بعد از خودش مى گوید:آبیاتى خیلى خوب بود. من فکر مى کنم آنتونیولى و پروتزى هم خیلى خوب بودند.
بوفون در مورد ادامه فصل و بازی های یوونتوس گفت: خیلى سخت است. ما با بازیکنان و تیم هایى بازى مى کنیم که خیلى سخت تلاش مى کنند. به همین دلیل هم حالا که خوب استراحت کرده ام امیدوارم به تیم ام کمک کنم تا پیروز شود بوفون یکی از دوستان صمیمی الکس است و در مورد او می گوید:الکس دو نکته مهم را خوب مى داند او قدرت خودش را خوب مى شناسد و با سایرین زندگى مى کند. او مى داند که سیستم گردشى یک نیاز است.بوفون در پایان گفت:کاکا باعث این مصدویت طولانی من شد اما من هیچ مشکلی با او ندارم

کومیوناله ورزشگاه فصل بعد یوونتوس

به گفته مقامات باشگاه یوونتوس این تیم فصل اینده بازی های خانگی خود را در ورزشگاه کومیوناله انجام خواهد داد و این ورزشگاه جانشین دل الپی خواهد شد.جیرادو در این مورد گفت:ورزشگاه دل الپی به زودی برای تعمیرات تعطیل خواهد شد و ما باید برای فصل اینده بازی های خود را در ورزشگاه کومیوناله انجام دهیم تا ورزشگاه مدرن دل الپی مجددا افتتاح شود.در همین حال فابیو کاپلو مربی یوونتوس گفت:من از این ورزشگاه خاطرات بسیاری دارم.من به مدت ۶ سال در این ورزشگاه بازی می کردم.گفتنی است باشگاه های یوونتوس و تورینو پیش از افتتاح دل الپی در این ورزشگاه بازی می کردند

توافقات سه جانبه سران یوونتوس-میلان و پالرمو

به نظر می رسد سران سه باشگاه یوونتوس-میلان و پالرمو برای جا به جایی بازیکنان خود به توافقاتی دست پیدا کرده اند.البته این مذاکرات هنوز به طور قطعی فاش نشده است اما به نظر می رسد بازیکنانی نظیر ابیاتی-زبینا-میکولی-بارزاگلی و گروسو در این بین مبادله شوند.اخبار تکمیلی به زودی ارسال خواهد شد

پلاتینی:یوونتوس فوق االعاده است


بدون شک پلاتینی یکی از بهترین بازیکنان اسبق فوتبال جهان است او که سابقه بازی در تیم قدرتمند یوونتوس را نیز در کارنامه بازیگری خود دارد یوونتوس فغلی را بسیار قدرتمند می داند.او اضافه کرد:تیمی که در حال حاضر کاپلو مربیگری انها را به عهده دارد یک تیم منظم و بسیار قوی است.انها غیر قابل مهار شده اند و تمام تیم های اروپایی باید از انها بترسند.من بازی های زیادی را از یوونتوس مشاهده کرده ام انها بسیار فوق العاده هستند.یوونتوس مهاجمان بسیار بزرگی در اختیار دارد.ترزگه یک گلزن تمام عیار است او من را به یاد پاپن می اندازد.او یک مهاجم فوق العاده است و همیشه مفید و موثر بازی می کند

سانیول حتما به یوونتوس خواهد امد

 
روز گذشته رومینیگه ‌ مدیر باشگاه بایرن مونیخ خبر از انتقال قطعی ویلی سانیول مدافع فرانسوی بایرن به باشگاه یوونتوس تورین را داد.رومنیگه اضافه کرد:فکر نمی کنم دیگر مشکل خاصی وجود داشته باشد قرارداد او با ما به پایان رسیده است و تمایلی به تمدید قرار داد ندارد و دوست دارد راهی تورین شود.فصل پیش کواچ از جمع ما جدا شد و به یوونتوس پیوست و این فصل نیز به نظر می رسد سانیول به یوونتوس ملحق شود.بر اساس توافقات باشگاه یوونتوس در هر فصل باید مبلغ۱.۷ میلیون به سانیول بپردازد 

 

یوونتوسی ها ازادی را منفجر کردند

سر و صدای اندک هواداران تیم فوتبال یوونتوس در ورزشگاه ازادی و به هنگام دیدار تیم های پیروزی و پاس بیش از هواداران پرسپولیس بود.بله روز سه شنبه و به هنگام دیدار تیم های پیروزی و پاس بار دیگر هواداران یوونتوس به ورزشگاه ازادی رفته و به تشویق تیم یوونتوس پرداختند تا جایی که دوربین های عکاسان و خبرنگاران ورزشی حاضر در کنار زمین به سوی انها بود.حتی گزارشگران برنامه دوربین خبرساز و شبکه دوم سیما نیز با یکی از هواداران یوونتوس به گفت و گو پرداختند.به امید تجمع بیشتر هواداران یوونتوس در بازی های اینده

عملکرد الکس در تیم یوونتوس
 

 
الکس دل پیرو مهاجم با تجربه یوونتوس تا اینجای کار فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده است و در واقع با نامهربانی کاپلو رو به رو شده است و کاپلو ترزگه و زلاتان را به الکس ترجیح داده است اما الکس در همین اندک دقایق موفق شده است عملکرد مناسبی را از خود به جای بگذارد و روند رو به رشد خود را همچنان حفظ کرده است
به امید یک الکس اماده و سرحال
Date  Local  Score  Visitor       
28 Aug 05    Juventus 1 - 0 Chievo 0 0 0 0
11 Sep 05    Empoli 0 - 4 Juventus 0 0 0 0
18 Sep 05    Juventus 2 - 1 Ascoli 2 0 0 0
21 Sep 05    Udinese 0 - 1 Juventus 0 0 0 0
24 Sep 05    Parma 1 - 2 Juventus 0 0 0 0
2 Oct 05    Juventus 2 - 0 Internationale 0 0 0 0
15 Oct 05    Juventus 1 - 0 Messina 1 0 0 0
23 Oct 05    Lecce 0 - 3 Juventus 0 0 0 0
26 Oct 05    Juventus 2 - 0 Sampdoria 0 0 0 0
29 Oct 05    AC Milan 3 - 1 Juventus 0 0 0 0
6 Nov 05    Juventus 3 - 0 Livorno 1 0 0 0
19 Nov 05    AS Roma 1 - 4 Juventus 0 0 0 0
27 Nov 05    Juventus 3 - 1 Treviso 1 0 0 0