خبر تکمیلی کلوزه

 

با چاپ جدیدترین مصاحبه میروسلاو کلوزه انتقال این بازیکن به یوونتوس در فصل آینده قوت گرفت.
روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین گفت و گویی با کلوزه انجام داد که نشان دهنده علاقه این بازیکن برای حضور در یووه است. کلوزه در گفت و گوی خود اظهار داشت:به مدیران وردربرمن گفته‌ام دوست دارم فصل آینده را در یک لیگ خارجی بازی کنم. تنها 28 سال دارم و می‌توانم تا چند سال آینده در سطح اول فوتبال اروپا بازی کنم. شنیده‌ام دیدیه دشان از من تعریف کرده‌ و باید از او تشکر کنم. شنیدن این تعریف و تمجیدها از مربی یکی از بزرگترین باشگاه‌های جهان واقعاً جالب توجه است.
هنوز برای صحبت با باشگاه وقت زیادی داریم. شاید در ژانویه یک بار در این خصوص صحبت کنیم. ضمن اینکه برای فصل آینده حضور در بازی‌های اروپایی جز اولویت هایم نیست.
مهم تر از آن این است که یوونتوس برای فتح سری A در فصل آینده برنامه‌های زیادی دارد و من هم با در نظر گرفتن شرایط به آنها پاسخ خواهم داد.

فرجام خواهی باشگاه یوونتوس برای کاهش پنج جلسه محرومیت ندود از سوی کمیته انظباطی ایتالیا رد شد و یوونتوس در پنج دیدار بدون ندود بازی خواهد کرد و این بازیکن شایعات کناره گیری از فوتبال باشگاهی را رد کرد کلوزه گل زن فوق العاده تیم برمن که این روزها مورد توجه یوونتوس قرار گرفته است گفت:از این که باشگاه بزرگی همچون یوونتوس خواهان من است بسیار خوشحال هستم و به شخصه مشکلی برای پیوستن به یوونتوس را ندارم و دوست دارم در لیگی غیر از بوندس لیگا بازی کنم

 دیدیه دشام مربی فرانسوی و موفق یوونتوس در جدید ترین مصاحبه خود گفت:برای فصل بعد یوونتوس بسیار قدرتمندی را خواهید دید و ما برنامه های زیادی را در پیش داریم و سعی می کنیم به تمامی انها جامه عمل بپوشانیم.او ادامه داد :ترزگه و زانتی مشکلی برای بازی کردن در مقابل چزنا را ندارند اما از ابتدا به میدان نخواهند رفت ولی الکس به صورت فیکس بازی می کند

باشگاه یوونتوس در نظر دارد تا در ماه ژانویه ماسچرانو بازیکن آرژانتینی تیم وستهام را به خدمت بگیرد این در حالی است که این بازیکن مشتری های بسیار زیادی دارد  

زبینا از اینکه مورد توجه ریاست باشگاه یوونتوس قرار ندارد ناراحت است

ترکیب احتمالی یوونتوس در دیدار مقابل چزنا:Buffon; Birindelli, Kovac, Boumsong, Balzaretti; Paro, Zanetti, Camoranesi; Del Piero, Zalayeta, Bojinov

نتایج باشگاه یوونتوس در این روز در سال های گذشته :

14.12.1913

Juventus-Inter

2-7

14.12.1919

Amatori -Juventus

1-3

14.12.1924

Juventus-Pro Vercelli

0-0

14.12.1930

Juventus-Torino

0-2

14.12.1941

Juventus-Torino

0-3

14.12.1952

Pro Patria-Juventus

3-3

14.12.1969

Brescia-Juventus

1-0

14.12.1975

Juventus-Inter

0-2

14.12.1980

Juventus-Pistoiese

1-4

14.12.1986

Juventus-Torino

0-1

14.12.1994

Roma-Juventus

1-3

14.12.1997

Piacenza-Juventus

1-1

14.12.2003

Juventus-Parma

0-4

بکام در لیست یوونتوس

پس از اینکه هفته قبل شایعاتی در خصوص پیشنهاد اینتر برای دیوید بکام در روزنامه‌های ایتالیایی مطرح شد، این بار روزنامه توتو اسپورت که در تورین چاپ می‌شود از تمایل مسوولان یوونتوس برای جذب کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس خبر داد. 

هر چند احتمال می‌رود این خبر خیلی سریع توسط مسولان یووه تکذیب شود، اما با توجه به برنامه مقامات این تیم برای فصل آینده چنین انتقالی در انتهای این فصل چندان دور از ذهن نخواهد بود.
قرارداد بکام تابستان آینده به پایان می‌رسد و وی هنوز بر سر تمدید این قرارداد با رئال به توافق نرسیده است. یوونتوس  برای تقویت خود در سری A نیم نگاهی به بکام دارد.
توتو اسپورت همچنین لیست بازیکنان مورد نظر یوونتوس برای فصل آینده را منتشر کرد که آن نام تورستن فرینگس و میروسلاو کلوزه به چشم می‌خورد.
کوریره دلواسپورت هم در تکمیل این لیست از بازیکنانی مثل جیلاردینو، والتر ساموئل، خاویر ماسچه رانو و آندرا بارزاگلی نام برد.
البته گفتنی است هنوز هیچکدام از خبرهای فوق توسط مسئولان یوونتوس تایید نشده است.