رفع ابهامات از جانب الکس

 

الساندرو دل پیرو کاپیتان ارزشمند بیانکونری ها که پس از بازی برابر کروتونه شدیدا مورد توجه قرار گرفته است  او با به ثمر رساندن 3 گل زیبا و حیاتی آرامش را به طرفداران بی شمار یووه و خودش شده در گفتگویی حاضر شد تا پاسخگوی ابهامات اخیر باشد.

الکس از پیشنهاد مدیریت و آینده کاریت دریووه بگو
بله طی چند ماه اخیر از طرف مسوولین باشگاه با این پیشنهاد روبرو شدم .باور کنید این افتخار بسیار بزرگ و فوق العاده ای برای من به حساب می آید هر بازیکنی دوست دارد که همیشه در کنار تیم محبوبش بماند و من نیز از این قاعده مستثنا نیستم .اما دراین لحظه تنها به فوتبال و یووه و صعود به سری آ فکر می کنم .آینده من در زمین مسابقه و فوتبال خلاصه می شود دوست دارم تا می توانم به بازی کردنم ادامه دهم این آرزوی بزرگ من است .من بعد از بازی مقابل کروتونه نیز این موضوع را مطرح کردم و از مدیران و مسوولین یووه برای این لطف ومحبتشان تشکر کردم اما بازهم تکرار می کنم من طی چند سال آینده به فوتبال خود ادامه خواهم داد و قصد ندارم قبل از اتمام مدت قراردادم بازیگری را کنار بگذارم .پس از پایان دوران فوتبالم در باره آینده کاری ام در یوونتوس تیم محبوبم صحبت خواهم کرد .در هر صورت من همیشه در کنار بیانکونری ها خواهم بود چه به عنوان مدیر چه به عنوان یک طرفدار.
وضیعت یووه را در سری ب چگونه می بینید؟
ما راه دشواری پیش رو داریم را برای صعود باید تمام رقبا را از پیش رو برداریم .دراین لحظه تنها به پیروزی و صعود فکر می کنیم .این مهمترین هدف ما به شمار می رود و تمام بازیکنان به خوبی از حساسیت بازی های آینده آگاهند
زدن 3 گل در یک بازی.چه احساسی دارید؟
قبل از اینکه به گل زدن هایم اشاره کنم باید بگویم یووه در تمام دیدارهای آتی اش نیز اینچنین پر فروغ ظاهر خواهد شد .متاسفانه کمی دچار مشکل شده بودیم که خیلی سریع به حالت عادی بازگشتیم .از تمام بازیکنان وبه ویژه دشام برای تلاش زیادشان متشکرم
و گلهای که به ثمررساندی؟
 خوب البته که خوشحالم این برای یک مهاجم بسیار مطلوب و خوش آیند است که در یک دیدار 3 گل برای تیمش بزند ومن از اینکه در بهترین زمان گل زدم خوشحالم.
الکس شایعه شده یووه را ترک خواهی کرد؟
هرگز .این شایعه را نشنیده بودم! این چند روز تمام از خبر کنارگیری ام از فوتبال می شنیدم که باعث شگفتی ام می شد.
پس هواداران از این بابت راحت باشند؟
یقینا.من با پیراهن یووه از فوتبال خداحافظی خواهم کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد