یوونتوس عشق ترزگه

مهاجم فرانسوی یووه در برابر شایعات اخیر مبنی بر مشکل سخت  بین او و دشام شدیدا عصبانی است.ترزگه در این باره گفت:من هیچ مشکلی با مربی تیم ندارم  و با هم بسیار خوب و روان ادامه می دهیم هیچ دلیلی برای اختلاف بین ما نیست ما یک هدف داریم و اینکه به هدفمان یعنی صعود به سری آ برسیم ما با هم هستیم و روابطمان کاملا شفاف و روشن است.یوونتوس در حال حاضر فقط به یک ارامش روحی نیاز دارد ما می خواهیم به سری آ صعود کنیم و این تنها هدف ما است ما در فضایی صمیمی و دوستانه در یوونتوس هستیم و روابطمان کاملا روشن هست و ما هم می خواهیم تا اخرین لحظه ای که در یوونتوس هستیم همین روش را ادامه دهیم و تا اخرین لحظه برای یوونتوس با تمام وجود خواهم جنگید.هیچ مشکلی وجود ندارد و ما همگی یک گروه هستیم و هیچ بازیکن جدید نیز نیاز نداریم و همه با تمام وجود برای یوونتوس تلاش خواهیم کرد .من برای خبرهای منتشر شده در مطبوعات متاسف هستم و این کار برای ما مشکل ساز خواهد بود .در مطبوعات صحبت از این است که دشام در حد یوونتوس نیست اما این یک بی انصافی در حق یوونتوس است ما همگی در تمرینات شرکت خواهیم کرد  و با تمام قدرت ادامه خواهیم داد و در خارج از زمین مانند یک خانواده صمیمی هستیم و همه مانند پسران یک خانواده در کنار هم هستیم.ما ادامه خواهیم داد و اصلا دوست نداریم شکست و تساوی ها را ادامه دهیم .ترزگه با رد شایعات اخبر در مورد بحران بین بازیکنان یوونتوس نیز گفت:ما هیچ مشکلی با هم نداریم و تا کنون دچار بحران نشده ایم و تنها بحران ما به ابتدای فصل بر می گردد و به جز این تاکنون بین بازیکنان و مربیان هیچ مشکلی وجود ندارد.من در تورین هستم و 7 سال است که در یوونتوس هستم و باید حرف خود را در زمین مسابقه بزنیم

***********************

کتاب الساندرو دل پیرو با عنوان دنیای من در یک شماره (10 ) فردا در سراسر ایتالیا منتشر خواهد شد و در دسترس علاقه مندان این فوتبالیست محبوب و بزرگ قرار خواهد گرفت.الکس در باره انتشار کتابش گفت: این کتاب تنها یک بیوگرافی نیست بلکه نگاه کلی بر اتفاقاتی است که در دوران ورزشی ام آن را تجربه کردم .10 شماره که به آن عادت کرده ام .شماره ای که در زندگی برای من از اهمیت و ارزشی خاص برخوردار است و من به آن نگاه ویژه ای دارم.پینتوریکوی ایتالیا که همچنان از انتشار اخبار کذب از زندگی خصوصی اش عصبانی به نظر می رسد گفت:من واقعا متاسفم .من در مصاحبه ای از علاقه خود به پدر شدن صحبت کردم و آن خبرنگار در خبری سریع از پدر شدن من در تابستان خبر داد!واقعا جای تعجب دارد.امیدوارم با تدبیری درست جلوی انتشار چنین اخباری گرفته شود

***********************

پس از کسب تساوی در دیدار این هفته یوونتوسی ها به سر تمرینات خود بازگشتند تا خود را برای دیدار روز شنبه برابرکروتونه آماده نمایند.دشام مربی جوان و فرانسوی یووه پیش از آغاز تمرینات در سخنانی از بازیکنانش خواست بازی روز شنبه را فراموش کنند و به مسابقه بعدی متمرکز شوند. وی خاطر نشان شد که از دست دادن 2 امتیاز بازی گذشته تماما تقصیر خودمان بود و نباید بگذاریم این اتفاقات مجدد تکرار شود. گفتنی است حضور نیکولا لگروتاله در دیدار آینده یووه در هاله ای از ابهام است .اما جانی کدا می تواند در صورت صلاحدید مربیان در ترکیب تیم حاضر شود و یووه را همراهی کند  

***********************

دشام اسامی"ترزگه"،"‌‏کامورانزی"،"بوجینوف"،"زالایتا"و"زبینا" را به دفتر برنامه ریزی یوونتوس تحویل داده و بر این اساس تقاضای جریمه نقدی کرده است .

***********************

دو باشگاه آرسنال و منچستر یونایتد از انگلیس رقابتی تازه را بر سر خدمت گرفتن"رافائل پالادینو" مهاجم یوونتوس ، تیم دسته دومی ایتالیا آغاز کردند
 هر دو باشگاه مذکور، تلاش می‌‏کنند پیشنهاد بهتری از لحاظ مالی و تسهیلاتی به این مهاجم سرشناس گلزن ارایه بدهند.
پالادینو در تیم زیر 21 سال ایتالیا خوش درخشیده است و تابستان گذشته از آس رم ایتالیا، پیشنهادی 5/8 میلیون پوندی داشت که آن را رد کرد .
صعود یوونتوس به سری A ایتالیا در تمدید قرار داد این مهاجم جوان موثر خواهد بود اما وکیل پالادینو موظف است خیلی زودتر از آن موقع تکلیف انتقال موکل خود را روشن کند چرا که مربیانی چون فرگوسن و ونگر عادت ندارند برای یک بازیکن جوان و هر چند سرشناس بیش از چند هفته وقت صرف کنند 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد