من خائن نیستم

فابیو کاناوارو مدافع کنونی رئال مادرید و بازیکن سابق بیانکونری می گوید این موضوع که تنها یووه در میان متهمان پرونده تبانی متهم به سقوط شده، او را گیج کرده است.

کاناوارو در مصاحبه ای با لارپابلیکا گفت: " من نمی فهمم در حالی که چند باشگاه در جریان پرونده تبانی فوتبال ایتالیا درگیر بوده اند، تنها باشگاهی که بهای آن را پرداخته، یووه است. "

این مدافع 33 ساله افزود: " ما اسکودتو را در زمین فتح کردیم و من تضمین می کنم هیچگاه احساس نکردیم، کسی از بیرون زمین ما را یاری می کند.

من فکر می کنم باشگاه با ادامه تلاشش برای بازگشت به سری آ حق واقعی خود را خواهد گرفت.

حالا می بینم که چرا فدراسیون در پایان از اینتر به عنوان فاتح اسکودتو نام برد؛ چرا که آنها باید به طریقی اسکودتو را واگذار می کردند. "

فاتح جام جهانی پس از سقوط یووه به سری ب به همراه هم تیمی برزیلی اش امرسون عازم رئال مادرید شده و به فابیو کاپلو سرمربی سابق بیانکونری پیوستند.

کاپیتان آتزوری هم چنین اظهار داشت که او با ترک باشگاه در تابستان هیچگاه قصد خیانت به بانوی پیر را نداشته است.

وی در این باره می گوید: " این یک عادت ایتالیایی است. هر بار کسی باشگاهی را ترک می کند، همه وی را خائن می دانند، اما من با چنین چیزی موافق نیستم.

یوونتوس را ترک کردم، زیرا من پیشنهادی قابل توجه از باشگاهی مهم دریافت کردم، باشگاهی که من امیدوارم در آن به حرفه ام در اوج پایان دهم.

با وجود اینکه باورش کمی سخت است، اما اگر یووه در سری آ می ماند، من در تورین می ماندم، حتی با 30 امتیاز منفی. "

کاناوارو معتقد است که یووه علی رغم کوچ چند ستاره نامدارش هنوز هم می تواند فصلی خوب را در پیش رو داشته باشد و اضافه می کند که او هرگز روزهای خوبی که در تورین داشت را از یاد نخواهد برد.

وی می گوید: " من می دانم که تیم به سختی کار می کند و شور و اشتیاق عظیمی آنها را فرا گرفته است. فکر می کنم آنها می توانند کارشان را به خوبی انجام دهند.

همیشه نتایج یووه را دنبال خواهم کرد و البته پس از ناپولی. من دو سال فوق العاده و فراموش نشدنی را در یووه سپری کردم. "

جیانلوئیجی بوفن دروازه بان یووه هم که علی رغم پیشنهادات فراوان یووه را در این فصل همراهی خواهد کرد، مطمئن است که یووه در مدت سه یا چهار فصل به سطح اول فوتبال باز خواهد گشت، در عین حال کسانی را که این تیم را ترک گفتند، درک می کند.

دروازه بان آتزوری گفت: " امیدوارم که ما سال آینده قادر به بازی در سری آ باشیم، اما این موضوع قطعی نیست. "

بوفن می افزاید: " من فکر نمی کنم بازیکنانی که یووه را ترک کردند، به خاطر پول رفته باشند، بلکه آنها نگران آینده خود بودند.

لیون به دنبال ترزگه و کامورانزی

یووه پیش از این صریحا اعلام کرده بود که پس از هجرت برخی ستارگان این تیم در پی سقوط بیانکونری به سری ب ایتالیا دیگر اجازه خروج هیچ بازیکنی را نخواهد داد، اما باشگاه فرانسوی هم چنان مشتاق به خدمت گرفتن این دو بازیکن است.

بر اساس گزارشات منتشره ژان میکل آئولاس رئیس لیون 21 میلیون پوند برای تقدیم به سران یووه به منظور خرید زوج باتجربه بانوی پیر یعنی ترزگه و کامورانزی کنار گذاشته است.

آئولاس برای مهاجم باهوش فرانسوی قراردادی چهار ساله را پیشنهاد نموده که در ازای هر فصل این بازیکن مبلغ 3.9 میلیون پوند دریافت خواهد داشت. هم چنین کامورانزی نیز در صورت قبول پیشنهاد لیون قراردادی سه ساله با این باشگاه امضا می کند که به ازای هر فصل حضورش در لیون 2.5 میلیون پوند دستمزد دریافت خواهد نمود.

لیون هم اکنون در حال انجام مراحل نهایی انتقال 17 میلیون پوندی محمدو دیارا به رئال مادرید است.

به نظر می رسد ترزگه هنوز در مورد آینده اش تردید دارد و اگر بیانکونری قصد داشته باشد قرارداد او را با دستمزد سالیانه 4.9 میلیون پوند تا سال 2010 تمدید نماید، مهاجم فرانسوی ممکن است در تورین بماند.

اما موقعیت کامورانزی کمی پیچیده تر است و این ایتالیایی متولد آرژانتین علاقه چندانی برای بازی در سری ب ندارد. به نظر می رسد والنسیای اسپانیا مقصد بعدی اوست که وی آن را به سایر تیم ها ترجیح می دهد.

به هرحال آلسیو سکو مدیر ورزشی یووه اعلام کرده که قرارداد بازیکن سابق ورونا در سال 2009 به پایان می رسد و این بازیکن باید تا آن زمان در تورین بماند.

وی گفت: " کامورانزی نمی خواهد از تورین برود. من هر روز با او صحبت می کنم و خیالم از عدم انتقال او راحت است. "

در عن حال جاناتان زبینا مدافع یووه نیز در آستانه انتقال قرضی از یووه به فیورنتیناست. ویولا قصد دارد مدافع پوششی فرانسوی را با 2.5 میلیون پوند در تابستان آینده خریداری نماید.

با توجه به سقوط یوونتوس به سری ب رقابت های باشگاه های ایتالیا بسیاری بر این باور هستند که یوونتوس بسیاری از طرفداران خود را از دست خواهد داد و هواداران این تیم تحمل حضور این تیم در سری ب را ندارند ولی ما می خواهیم با یک وحدت همگانی به همه ثابت کنیم یوونتوس همیشه برای ما یوونتوس خواهد بود حتی در دسته های پایین تر.در اولین گام شما هواداران عزیز باید با ارسال متن زیر به ایمیل شبکه سه سیما درخواست پخش بازی های یوونتوس در فصل اینده را بکنید. ایمیل های شبکه سه سیما pr_tv3@irib.ir sima3@irib.ir متن ارسالی شما با سلام به مدیریت محترم شبکه سه سیما با توجه به اینکه یوونتوس یکی از سه باشگاه پرطرفدار اروپایی در ایران هست و سقوط این تیم به سری ب محتمل و قطعی به نظر می رسد از مسئولین محترم شبکه سه تقاضا داریم بازی های این تیم را در سری ب پخش کنند تا هواداران متعصب این تیم بتوانند پیگیر اخبار تیم محبوب خود باشند قبلا از همکاری صمیمانه شما متشکریم

با توجه به سقوط یوونتوس به سری ب رقابت های باشگاه های ایتالیا بسیاری بر این باور هستند که یوونتوس بسیاری از طرفداران خود را از دست خواهد داد و هواداران این تیم تحمل حضور این تیم در سری ب را ندارند ولی ما می خواهیم با یک وحدت همگانی به همه ثابت کنیم یوونتوس همیشه برای ما یوونتوس خواهد بود حتی در دسته های پایین تر.در اولین گام شما هواداران عزیز باید با ارسال متن زیر به ایمیل شبکه سه سیما درخواست پخش بازی های یوونتوس در فصل اینده را بکنید. ایمیل های شبکه سه سیما pr_tv3@irib.ir sima3@irib.ir متن ارسالی شما با سلام به مدیریت محترم شبکه سه سیما با توجه به اینکه یوونتوس یکی از سه باشگاه پرطرفدار اروپایی در ایران هست و سقوط این تیم به سری ب محتمل و قطعی به نظر می رسد از مسئولین محترم شبکه سه تقاضا داریم بازی های این تیم را در سری ب پخش کنند تا هواداران متعصب این تیم بتوانند پیگیر اخبار تیم محبوب خود باشند قبلا از همکاری صمیمانه شما متشکریم