یوونتوس اری اینتر هرگز

 

این بار  بوفون سنگربان شایسته بیانکونری ها مهمان شبکه یوونتوس بود تا از وضیعت خود صحبت کند.
او در همان ابتدا با تکبر خاصی گفت:ازبودن در یوونتوس احساس غرور می کنم ودر زندگی ام هیچ چیز دیگری نخواهد بود. خیال طرفداران ومدیران یووه را تا حدودی راحت کرد.
جی جی ادامه داد:مطمئنا هواداران مرا با پیراهن سیاه وسفید یوونتوس خواهند دید ومن شدیدا دوست دارم رکورد دینوزوف را  دنبال کنم وبشکنم .
بوفون هیچ علاقه ای برای  بازگو کردن آینده اش ندارد.اما شماره یک آتزوری ها یک یوونتوسی است و این مطلب را شدیدا تایید می کند ولی بودن یک سال دیگر بدون حضور در لیگ قهرمانان بسیار مشکل و طاقت فرسا خواهد بود.با تمام این اوصاف او برای جامعه بیانکونری ها یک ستاره بی نظیر است و سکو تمام تلاش خود را برای نگه  داشتن حفظ او خواهد کرد.او معتقد است مبلغی که یووه برای ماندن او پیشنهاد داده به هیچ عنوان کم نیست .
جان لوییجی هر چقد هم در برابر سوال تکراری انتخاب آینده اش طفره برود باز هم باید جوابی برای دوستداران وخبرنگاران داشته باشه.اعتراف می کنم که  شک و تردید دارم و هنوز برای اینده تصمیم دقیق و کاملی نگرفنتم . بین ما بحث و مذاکره ادامه دارد من باید عمیقا در باره آینده ام فکر کنم اما طبیعتا  بازگشت ما به سری آ بسیار نزدیک است و من از این بابت خوشنودم
سنگربان قهرمان جهان در مقابل سوال احتمال رفتنش به اینترگفت:من هرگز از اینتر صحبت نکرده ام و این تیم در زندگی من حضور ندارد.من هر روز پیامهای از طرفدارانم برای ماندن در کنار بیانکونری ها دریافت می کنم.من به جایی می روم که مرا می خواهند اما هرگز به اینتر جواب مثبت  نخواهم داد اینتر نه.
او در ادامه از وضیعت ابتدایی فصل گفت:همه در موضوع کالچو پولی دچار شک بودیم باید بهترین تصمیم را می گرفتیم خیلی سخت و دشوار بود ماندن از یک سو دشوار بود و رفتن از سوی دیگر خوب من مانند بسیاری از دوستانم تصمیم گرفتم در کنار یووه بمانم و همراه این تیم در سری ب بازی کنم بارها از این تصمیمم ابراز رضایت کرده ام و از اینکه با قدرت در کنار یووه ماندم خوشحالم و از ادامه همکاری و از این که در یک تیم  کامل و پر قدرت حضور دارم راضی هستم .بوفون رسیدن به قهرمانی درا این فصل بسیار دشوار می داند می گوید:به هیچ عنوان رسیدن به قهرمانی آسان نیست کار خیلی مشکلی را پیشرو داریم اما ما تنها یک هدف داریم و مطمئن هستم با این تیم پر انگیزه به هدفمان می رسیم یووه بهترین بازیکنان را در اختیار دارد خیلی ها دوست دارند جو تیم را برهم زنند اما این را بدانند در حال حاضر تمام بازیکنان یووه در خدمت تیم هستند و قصد ترک باشگاه را ندارند.
بهترین دروازبان جهان به آرزویش در باره رکورد شکنی اشاره ای دارد:بدون شک دینوزف و شیرآ در تاریخ ما جاودانه شدند. در حال حاضر کمتر بازیکنی در حد و اندازه های آنان یافت می شود من بسیار علاقه مندم که راه دینوزف را ادامه دهم و به او برسم.
وی از خریدهای تازه تیمش نیز می گوید:تا اینجا در جذب بازیکنان خوب ومفید کار کردیم از جذب گریگرا بسیار خوشنود شدم این مدافع چک تبار می تواند به ما کمک های شایانی بکند وما را به دوران اوجمان در خط دفاع بازگرداند کریشیتو نیز یک جوان اینده دار بهت حساب می آید که مطمئنا در آینده با یووه خواهد درخشید. وی معتقد است فرصت خوبی در اختیار مسوولین تیم باقی است و برای حضور هر چه قدرتمند تر باید خریدهای بهتر و شایسته تری را انجام دهند یووه به حفظ مهره های ارزشمند و خرید بازیکنان اینده دار و پر انگیزه نیازی اساسی و مبرم دارد.
ودر پایان از ازدواجش با آلنا سخن گفت:به محض اینکه تنها شدم او را کشف کردن و از همان ابتدا رابطه امان  خوب و عالی بود  پس از گذشت زمانی کوتاه به ازدواج فکر کردیم و هم اکنون تصمیم قطعی خود را گرفته ایم من می خواهم خانواده ام را حفظ کنم واین برای من بسیار مهم وحیاتی است من دوست دارم فرزندان زیادی داشته باشم .
بوفون از بازی برابر رئال به عنوان بدترین شکست و پیروزی مقابل بارسا در نیوکمپ به عنوان بهترین وفراموش نشدنی ترین دیدار های چند سال اخیرش یاد کرد.


*********************

 

باشگاه یوونتوس رسما پیشنهاد جذب کانوت را تقدیم مسوولین سویا کرد .گفته می شود بیانکونری ها مبلغ 18 میلیون یورو را برای جذب او ارائه کرده اند.

*********************



حال روز یوونتوس پس از پیروزی در دیدار اخیرش بسیار بهتر شده و نوید روزهای طلای گذشته نه چندان دور این تیم را می دهد .
دشام با رضایت خاصی از بازیکنانش تمجید می کند و از انان  می خواهد که بدانند تا پایان راه بسیار طولانی باقی است.
  مربی فرانسوی یووه در باره بازی آتی و وضیعت بازیکنان وتیم گفت: این بار بر خلاف همیشه و با فرمی نا متعارف 2 شنبه به میدان خواهیم رفت ما در هفته ای که گذشت بروی این بازی با مودنا متمرکز شدیم  وضیعت کلی تیم بسیار عالی است وکار گروهی امان هم خیلی خوب پیش می رود .به دلیل اینکه دیدارمان با چند روز تاخیر برگزار می شود این شانس را داشتیم که کمی استراحت کنیم و با آمادگی بیشتر در تمرینات حاضر شویم. امیدوارم تا روز دیدار مصدومی به جمع ما اضافه نشود و من تمام بازیکنان را دراختیار داشته باشم .بدون تردید به یک پیروزی ارزشمند دیگر نیاز داریم وباارائه یک بازی کاملا هجومی شکوه دیگری از یووه را نشان خواهیم داد.خط حمله ما دربرابر مودنا یه خوبی واتشین بودم دیدار مقابل کروتونه خواهد بود.

*********************


زبینا شایعات حضورش در میلان را رد کرد
وی در این باره گفت:میلان به جذب من ابراز علاقه کرده است اما من به یووه علاقه دارم و دوست دارم در این تیم بمانم .این جالبه که میلان به من علاقه نشان داده ولی این مسئله باعث خوشحالی من نمی شود زیرا من دوستت دارم در یوونتوس بمانم.وقتی که یک فوتبالیست با تیمی در سری ب بازی می کند پس علاقه اش را نشان داده و دلیلی  نمی بینم که با حضور یووه در سری آ از این تیم جدا شوم .من نگران نیستم چون تیمی کامل و عالی هستیم..مطمئن هستم که سال آینده هم با پیراهن سیاه وسفید بانوی پیر در میادین حاضر خواهم شد.
این مدافع ادامه می دهد:بدون شک با حفظ ستارگان فعلی و خرید مهره های خوب می توانیم دوباره بدرخشیم .او تاکید می کند که در یووه همه برای پیروزی تلاش می کنند و هیچ چیزی ما را از رسیدن به این هدف منصرف نخواهد کرد چون قدرت یوونتوسی ها از همه چیز بیشتر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد